【成個人都唔同晒】陳展鵬:直情令到我有初戀嘅感覺

    藝人陳展鵬近日宣布做老竇,單文柔為他誕下女兒「小豬比」,他近日在將軍澳電視城為無綫新劇《唐人街》開工,講起女兒即難掩初為人父的喜悅,父愛滿瀉。

    他表示囡囡初出世時,兩公婆有親手照顧BB,後來才由陪月員協助,初期雖然有蝦碌,但為寶貝女餵奶、換片、沖涼也難不到他,他說:「個女都好乖,錫住我哋,所以都唔難搞。就算凌晨收工返到去,都要聞吓佢個頭,聞吓佢陣BB味。」


    雖然現時趕拍劇,每日只有三、四小時睡眠,但陳展鵬也會盡量抽時間看女兒。問要應付連串動作場面會不會捱不住?他笑說:「頂唔到都要頂,劇組已經好好、好包容,有時都叫我早啲返去睇個女。」

    他指十分期待劇集5月煞科,屆時便能與女兒朝夕相對:「人大咗,對所有事物嘅感覺都冇咁強烈,以前覺得生BB都係咁啦,但BB出世之後,感覺好唔同,直情令到我有初戀嘅感覺,好鍾意佢、好掛住佢。不過要平衡番,太太永遠係第一位,冇佢又點會有小朋友。」問會否再追B?他表示老婆的決定,直指生小朋友很辛苦,的確是一件大事。

    (on.cc)

    SHARE