【求兩次婚】拍拖五年開花結果:我終於喺佢身上搵番失去咗嘅信心

    2007年,在朋友介紹下碰上未婚夫Adrian,二人拍拖五年終於開花結果!

    適逢5月10日是二人相識周年紀念,所以她就提前正式宣布:「我要結婚啦!」並決定今年七月在香港舉行婚禮。

    入行十一年的無綫「唱得」藝人李璧琦(Becky),與跨國企業才俊Adrian拍拖五年,對方今年三月以一條寫了「笑容」的頸鏈求婚成功,二人決定今年七月舉行婚禮,早前更到了沖繩拍婚照,當地天氣由陰轉晴,覺得是神的恩賜!

    Becky於無綫發展順利,由英文台《港生活.港享受》節目主持開始,其後參加「星夢」被發現原來是個唱得之人,在這追夢過程中,未婚夫均一直支持、相伴。

    現職於跨國企業的Adrian向璧琦求婚,Adrian每次重提當日拍拖的承諾,都讓Becky每天臉上都會掛着歡笑:「兩年前嘅Boxing Day求婚,雖然當時我答應咗,但係因為對婚姻恐懼同埋各種掙扎令事情一路都未進行。」

    直到今年三月,璧琦陪伴男友到英國公幹並順道探朋友,Adrian拿着一條寫上「Smile」的頸鏈,在英國一家很浪漫的餐廳中再度向璧琦求婚:「諗番我哋一齊咁多年嘅甜蜜時刻,由邀請佢返教會到見證佢成為基督徒。大家一齊學習相處之道、互相鼓勵、一起成長,我終於喺佢身上搵番失去咗嘅信心。」

    Becky一直嚮往玻璃教堂的寧靜和諧,遂決定到日本沖繩拍婚照,不過過程都幾驚心:「出發之前天氣報告話嗰幾日沖繩都係陰天驟雨,所以我哋好努力祈禱,結果正式影相嗰日,太陽、藍天、夕陽都出晒嚟,真係非常興奮同感恩!不過原來藍天之下影相反而仲大挑戰,因為Adrian影唔慣相,攝影師要用唔同技巧捕捉佢睜大眼嘅一刻,同埋我係咁講笑話令佢放鬆同投入。我哋兩個平時出街都好少好親暱咁,連手都無拖,所以影沙灘、汽車、街景等係第一次我哋喺公眾地方咁親暱,估唔到會有啲靦覥!不過啲相超出預期咁靚、咁自然,好開心啊!」

    之前出席李亞男王祖藍囡囡百日宴,希望快啲到Becky生B啦~

    (on.cc)

    SHARE