【再有爆料】姚子羚閨蜜暗示其實係…

    「女廚神」朱庭萱(Bonnie)在將軍澳出席節目《媽媽唔易”造”》記者會。Bonnie閨蜜姚子羚被指偷食人夫Raymond陷四角戀,更有「床照」流出,Bonnie指與姚子羚每日也有聯絡,她情況OK、但情緒難免受影響,但也很堅強正面面對。

    問到Bonnie可擔心姚子羚再有其他床照曝光?她說:「肯定冇。(佢之前畀人影咗都唔知?)咁沖緊涼,喺清醒嘅情況下,佢知道自己冇影過一啲情慾照,唔清醒嘅情況就係瞓緊覺,所以就有嗰一張。(淨係得嗰張?)係。(戥姚子羚唔抵?)男女拍拖,好就一齊,唔好就冇辦法,冇話抵唔抵,大家都有付出。我只可以講男方喺感情控制或者處理都係非常混亂,先會有呢件事發生。但我認識男方為人唔會報料傷害Elaine,我覺得呢件事上好明顯有人想做一啲破壞影響某啲人,成件事邊個係大贏家邊個係大輸家,大家都有眼睇。」

    問到是否認識Raymond前妻蔡宛珊?她說:「識,但唔算深交,佢係一個好Sweet嘅女仔。(蔡宛珊最大嫌疑?)我唔想去推測,牽涉嘅人唔係好多,留番畀大家去諗。(蔡宛珊應該唔會有嗰張床照?)咁仲有一個人,成件事牽涉得幾個人,但係點得嚟我就唔去估,我知道係喺不法途徑得番嚟,但係會唔交畀警方處理,就留番佢哋自己決定。呢件事好多人企出嚟支持佢,希望大家了解到Elaine嘅為人,唔好再抺黑佢就OK喇。」

     

    相關新聞:【近日負面新聞纏身 姚子羚因禍得福!?】https://bit.ly/2W6db8I

    (on.cc)

    SHARE