【誕7磅幾囡囡】開完刀即餵人奶:BB好識埋身飲奶

    14年嫁給會計師老公馮柏基,17年誕長女Kyra,日前再誕下重7磅多的二女Kaitlyn,兩年抱兩,Icy今日在社交網貼相分享喜訊,她擁着兩女在懷中,幸福滿瀉。幼女Kaitlyn酣睡,胞姊則好奇伸手摸妹妹。還有母女大手牽小手的相片,十分溫馨。

    有過上胎生產經驗的黃婉曼(Icy),這胎輕鬆多了,她全程保持良好狀態,Icy今早接受《蘋果》電話訪問,成功「卸貨」,她開心說:「今胎狀態真係好,我都好安心。可能係第二胎,我都有啲經驗,心情係淡定啲嘅,手術室生完,唔知太攰定太安心,後半段仲瞓着咗,醫生剖腹手勢好好,我恢愎得好快。」

    Icy產後還安排一歲多長女Kyra來醫院親親妹妹,Icy續說:「最開心係家姐對一個小生命出現好快適應,我有代BB送咗份禮物畀佢,佢又分咗最鍾意食嘅糖畀妹妹。我喺生前一、兩個月都有同大女講家姐照顧BB嘅故事,當佢見到BB時都知道要幫佢換尿片,BB喊就要飲奶,佢都係一位好家姐嚟。」

    為了BB健康,Icy第二胎都有餵人奶,她說:「餵過人奶嘅媽咪都遇過好多挫折,好似奶水唔夠呀,BB唔肯飲,同埋BB唔識飲,但今胎好好,BB好識埋身飲奶,相對嚟講好有成功感,我都好開心。」

    Icy會閉關坐月,調理好身子後就要為將軍澳麵包新店搞開張,非常忙碌。Icy夫婦雖已有兩女,但他們喜歡小朋友,兩個肯定未夠數,待新店業務上軌道,Icy必定會再追仔。

    (apple daily)

    SHARE