【《開心速遞》Venus】仙氣女神鄺潔楹自爆最高紀錄一日食七餐

    仙氣女神鄺潔楹(Judy)近年備受無綫力捧,不但有機會拍攝各種綜藝旅節目,還加入《愛回家之開心速遞》參演Venus大學女神一角,其仙氣女神形象深入民心!

    最近,無綫新綜藝節目《香港美食一條街》由藝人糖妹、黃美棋及鄺潔楹(Judy)化身為食女神,穿梭全港各區,以掃街式搜尋人氣長龍店和隱蔽小舖,搜尋各式各樣美食,三人更為觀眾提供一系列的「搵食捷徑」,輕鬆品嘗全港美食!

    Judy表示拍攝期間每日不停食,最高紀錄一日食足七餐…

    「開頭知道有得拍飲食節目我好開心,因為我最鍾意食嘢,但拍嘅時間都唔係咁輕鬆,一日至少食五間餐廳,最多仲有七餐…」

     

    「不過我哋三個女仔第一次合作,好開心,一Roll機係超嘈,導演都話好難剪片,疊晒聲,但氣氛係好歡樂。」

    講到三人身形都是細細粒,拍埋一齊效果萌爆,亦是節目另一亮點。

    Judy笑言三女沒有比較誰最高:「其實都差唔多,都係相差3至4cm,冇咩好比較,邊個最高就大家判斷喇!」

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE