【合照曝光】諗住同陳茵媺對親家:我個女對住男仔怕醜

    兩位前港姐冠軍星媽陳茵媺(Aimee)琴日就帶埋仔女去馬場試閘嘉年華,陳茵媺大仔陳梓燁、二仔陳浩鋒同嬧女陳凱婷都襯好晒紅色衫,睇到媽咪陳茵媺好有心機!

    而琴日另一位媽媽劉倩婷都有帶埋囡囡出席活動,佢抱住囡囡同一拖三嘅陳茵媺影合照,兩位港姐冠軍帶埋仔女合照,畫面好有愛!

    劉倩婷接受東網訪問表示佢哋有玩得非常開心,但由於天氣太熱,玩咗一個鐘後就去返室內食嘢,佢講笑話:「我個吊帶都幾乎熱到溶呀,不過咁熱就真係就嚟中暑!」

    而佢嘅囡囡同陳茵媺嘅囡囡年齡只相差一個月,所以玩得特別投契。

    講到陳茵媺囡囡Camilla好貪靚,劉倩婷就話:「係呀!我都會買同款裙畀陳茵媺個女,等兩個女仔可以一齊着。

    陳茵媺囡囡Camilla曾經試過扮Elsa公主,同媽咪一樣咁靚~

    劉倩婷又被問到有無諗住同Aimee對親家:「哈哈!小朋友最緊要玩得開心,我個女對住男仔怕醜呀!但如果有呢個好朋友做親家,當然都好開心啦!」

    看來劉倩婷對Aimee仔仔印象唔差喎!大家覺得怎麽樣?

     

     

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE