【被指秘戀王菀之已婚叔仔】容祖兒親回應

    樂壇天后容祖兒(Joey),今年一月承認單身,與師兄劉浩龍的五年情正式結束。

    今日就有傳媒爆料指Joey和一位貌似梁競徽的已婚男士秘戀!

    王菀之最近在Joey演唱會演出~

    任職連鎖食店高層的Gavin和女星特別有緣,早前有讀者爆料指他和甩拖的湯怡着情侶波鞋去行山,因此傳出緋聞,但湯怡和Gavin均否認。


    報道指,Joey被指與Gavin低調約會,到中環商業大廈食二人浪漫餐,三小時後同車離開。更傳出七月中時,兩人曾出發到東京旅行玩足四日三夜,並前後腳返港掩人耳目,又指祖兒在紅館開騷期間,Gavin晚晚到後台支持祖兒。

    及後有傳媒聯絡Joey秘戀Gavin傳聞是否屬實…

    Joey就回答:「Gavin是我其中一個兄弟,真係唔好意思又拖咗另外一位兄弟落水,我們都是一班朋友一齊玩的,我哋絕對冇發展嘅機會,知道大家對我嘅感情未有着落都好緊張,但我有好消息一定會告訴大家的,正如我演唱會所講,我而家係single,絕對開放歡迎大家有好嘢介紹畀我!」

    相關新聞:

    【Joey被指秘戀王菀之已婚叔仔】男當事人首回應 https://bit.ly/2HqN16X

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

     

    SHARE