【懷念「可愛史」】新婚楊丞琳呻:可愛教主已經是過去式

    台灣「前可愛教主」楊丞琳早兩日親認已榮升人妻,與李榮浩已經領證成婚,仲齊齊喺社交網上載領證照,真係Sweet到暈!

    咁既然唔再走少女路線,睇嚟現年35歲嘅楊丞琳都唔想再走舊路,尋日凌晨就喺社交網嗌大家唔好再咁Out叫佢做舊朵「可愛教主」,撒住嬌咁講:「可愛教主這個稱號已經是過去式,麻煩媒體大哥大姐們別再為我冠上這個頭銜了,好不好嘛?」真係要細數番當年楊丞琳嘅「可愛史」懷念吓!

    楊丞琳初出道時真係Cute到爆!

    2000年楊丞琳參演《流星花園》小優一角,非常青澀。

    其實早年台灣樂壇就曾有「四大教主」,位位都叫得出名,分別係「可愛教主」楊丞琳、「流行教主」蔡依林、「電眼教主」張韶涵以及「甜心教主」王心凌。

    當年16歲就以偶像少女組合「4 in Love」出道嘅楊丞琳,就成功以呢個朵揮低其他隊友,仲坐穩埋多個偶像劇嘅女主角之位,好似2005年同賀軍翔合演《惡魔在身邊》咁,紅爆中港台!

    之後又有《不良笑花》、《海派甜心》等著名台劇。

    另外佢又主持綜藝節目《我猜我猜我猜猜猜》,齊陰髮型成為標誌,幾多少女爭住抄佢個紅極一時嘅「台妹斬男Look」!

    不過依家楊丞琳決心退出「教主陣線」,唔知佢個教主之位會否後繼有人呢?

    依家佢就轉晒型,成熟好多,女人味濃。

    不過一剪佢個招牌齊陰又變童顏。

    睇嚟最幸福真係佢老公李榮浩。

    做咗人妻係唔同啲~

    要幸福呀〜💕

     

     

    (on.cc)

    SHARE