【又再變身!】黃建東拉住蝦頭化成《多功能夫妻》 仲比人讚話好似

    無綫藝人黃建東(東東)同楊詩敏(蝦頭)繼早前拍攝惡搞聖誕特輯及《延禧攻略》後,最近更惡搞《多功能老婆》,再度飾演搞笑夫妻變身《多功能夫妻》!
    東東笑言二人成為了TVB另類金童玉女:「蝦頭是我最愛的女演員之一,每一次合作都很享受,因為她的搞笑和創作能力很厲害,而且我覺得佢骨子裏真的很性感。今次我要着住條超短孖煙囪擘髀拍攝,實在是犧牲色相,希望觀眾唔會睇到太反胃。」
    今次這條片是《衰婆篇》,過多幾天會再出一條《衰公篇》,東東話到時會扮周柏豪,拍攝時導演都話某些角度好像柏豪,氹到東東心花怒放!
    另一邊廂,蝦頭都覺得跟東東做貼地夫妻是最好的拍檔:「我哋大家都好信任對方,而彼此又肯即興度橋創作,所以每次合作都都可以刺激對方演出好有火花,笑料滔滔不絕。今次更加係我第一次扮豬笑,睇到大家咁鍾意真係好開心。」
    二人都表示好珍惜同大家合作,期待《衰公篇》可以帶更多火花和笑料給大家。
    (綜合報導/on.cc)
    更多報導:

    【見埋家長】梁浸浸拖實男朋友見媽咪  但比人叫錯名?https://bit.ly/369k6OO 

    【無憂無慮】洗文華宣佈與小三斬攬後  洗文嫂終開開心心去滑雪 https://bit.ly/2YrN8qi 

    【生日比女圍】吳若希麥美恩爭住要獻吻  森美個樣就…https://bit.ly/350s1hl 

    【兩日瘦一公斤】徐若瑄大呻囝囝發燒好辛苦  做人父母甚艱難 https://bit.ly/2PnyoEQ 

    SHARE