【大讚愛駒似自己】郭富城否認追仔:唔係舊式思想

    藝人郭富城(城城)今日以品牌形象大使身份出席馬場活動,提到他最近拉頭馬,他即大讚愛駒「舞士精神」叻仔:「都要多謝馬房上上下下,好多香港馬迷支持,不負眾望,贏咗係開心,但大家都唔好孤注一擲。(你有冇投注?)我幾乎冇,因為我已經係馬主,贏咗有彩金。(朋友有冇問你意見?)我有同朋友講,呢兩次抽嘅檔位都唔係太好,係好大考驗,但一次一次證明愛駒係突破到困難,呢點好似我,我喺演戲同演唱會都遇到好多困難,要衝破到困難先有好成績,我鍾意養馬都係因為個性似我,有鬥心。」

    問到愛駒幾時衝出香港?他表示:「一步一步嚟,由四班依家升到三班,係叻仔,六場有三個冠軍,三個亞軍,好開心,將來點冇人知,最重要係佢身體健康,之前養過兩隻愛駒都係因為健康問題而退役。(有冇帶兩個女睇過愛駒?)冇,之前忙工作,而且我怕囡囡驚,佢哋太細,大少少先。」

    另外,對於有傳他以一百萬利誘太太方媛追仔?城城否認:「我唔知邊度出嚟嘅,佢哋自己創作多過問我意見。我一直都講有兩個女好開心同幸福,暫時冇計劃生,唔好畀報道妖言惑眾。(因為唔止一百萬?)完全係作,唔係用錢去衡量。(出手冇咁低?)唔係買賣,我覺得得啖笑,婚姻係一個承諾,小朋友係建立幸福家庭,呢啲唔可以用錢去買,好奇怪。暫時有兩個小朋友好開心,兩個小朋友都花好多時間,我要忙工作,太太又要準備佢嘅時裝工作,所以暫時唔會係報道咁講,最好都係問番我。(想唔想追仔?)暫時冇呢個意願,話我追仔好荒謬,女有女好,好Sweet,我唔係舊式思想。」

    至於影到他買鮮花,城城表示只是即興買回家:「屋企放花,會更有生氣同氣氛,咁女仔都係鍾意花,我經常都買,只係你哋影唔到。」

    (綜合報導 / on.cc)

     

    更多報導:

     

    【直播當眾落淚】被指拍攝頻去廁所 湯唯生育致尿頻? https://bit.ly/2DVMgAL

    【全民造星II總決賽】被指左右賽果 花姐:我只係小職員… https://bit.ly/352XvmO

    【為家庭退下舞台】林志玲:演藝事業已經唔係生活重心 https://bit.ly/3521ujE

    【全民造星II總決賽】談到父親早前病逝 MC:遺憾爹哋睇唔到我入決賽 https://bit.ly/2RvPG5m

    SHARE