【雙喜臨門?】沈卓盈親自報喜:自己想低調

    藝人沈卓盈(Jess)與拍拖3年經營內衣生意的圈外男友Calvin於2月16日在泰國布吉「閃」婚,去年更先到英國和法國影婚紗照。

    已成為杜太的沈卓盈中午到樂富出席活動,她以運動背心上陣大玩遊戲,期間險些被絆倒,幸有驚無險。

    講到閃婚,沈卓盈表示:「唔係,本身諗住喺今日白色情人節畀個surprise大家,趁住活動自己親口同大家報喜,點知已經畀人講咗出嚟,不過唔緊要,都係開心事。」

    沈卓盈的婚禮全程在布吉進行,她指由於想低調舉行,故只邀請了屋企人及兄弟姊妹團前往,姊妹團是識於微時的好友,包括陳自謠、何傲兒、黃芳雯與髮型師等六人組成。接新娘時,沈卓盈準備了「蟲蟲茶」招呼一眾兄弟,最初眾兄弟也不肯就範,但最尾亦屈服。問到新郎哥可有許下愛的宣言?

    她說:「有,啲姊妹準備咗畀佢,同埋佢都畀咗好多surprise我,又放煙花、又放天燈,佢唔識彈琴,仲秘密練兵去學鋼琴,彈咗首『小幸運』畀我聽。(有冇感動到喊?)好冧,行禮嗰陣都好感動,媽媽拖住我入去,我都忍住眼淚,佢比我更早喊,但係去到讀誓詞真係好感動忍唔住喊。」

    沈卓盈又指未決定會否在香港擺喜酒及Honey moon地方,隨後再打算。

    問到「少婦聯盟」一班朋友事前不知道她結婚,會否不開心?她說:「佢哋會明白,自己想低調,唔想大搞,都係請屋企人去,好多親友都未知, 遲啲再約佢哋食飯。」

    講到在歐洲拍攝的婚紗相十分性感,沈卓盈坦言為要影婚紗相而keep fit,因一生人一次,所以希望以最佳狀態拍攝婚紗相。

    又被問到是否雙喜臨門,她就回答…

    「唔係,你見我咁fit就知唔係,自己比較傳統,鍾意按部就班,生BB就隨緣,因為啱啱先自由身,都想喺事業上衝刺一下,都會有啲電影試鏡。(不設防造人?)努力工作先。」

     

    相關新聞:

    【新婚慘被網民極度質疑】沈卓盈承認…  https://goo.gl/4zDvfg

    【有索爆姊妹團送嫁】沈卓盈被踢爆原來已經秘婚 https://goo.gl/5t7UVb

    【好姊妹結婚】龔嘉欣超開心:沈卓盈曾經暗示過..  https://goo.gl/mE6iJG

    【趕生B?】沈卓盈同未婚夫原來上年秘密… https://goo.gl/u2moqr

    【離巢即結婚!?】宣佈嫁人:只求細水長流的甜蜜 https://goo.gl/orh3a7

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE